
سلام دوستان بی وفاممکنه اصلا ننخونین این پست و ولی من برای دل خودم میزارم که بدونی این دنیا دست از سر من بر نمیدارهمنم بعداز مدت های طولانی اومدم وبلاگ دنیا سخت گرفته بچم یتیم شد محمد شهابم که زندگی من بود باعث بانی خوشبختی من بود تو یه تصادف رفت تو ...
ادامه مطلب
سلام دوستان بی وفاممکنه اصلا ننخونین این پست و ولی من برای دل خودم میزارم که بدونی این دنیا دست از سر من بر نمیدارهمنم بعداز مدت های طولانی اومدم وبلاگ دنیا سخت گرفته بچم یتیم شد محمد شهابم که زندگی من بود باعث بانی خوشبختی من بود تو یه تصادف رفت تو خواب نباتی دکترا گفتن ممکنه فردا بیدار بشه ممکنه بیدارم نشه ولی مرگ مغزی نیست خواستم هرطور شده نزارم دستگاهارو ازش قطع کنن ولی مادرشوهرم گفت نزار بچم ذجر بکشه نزار روحش سرگردونه این دنیا بشه بعد از یه هفته عذاب و سختی شب وقتی داشتم با خدای خودم گریه ...
ادامه مطلب