حق حذفشو ندارم
اجازشو ندارم
من امروز قاصد بد خبرم
کاش من کسی نبودم که عاطفه انتخابش میکرد.
عروسک قشنگمون چشماشو برای همیشه بست. اینبار کسی دل نداشت تا اعضاشو اهدا کنه
ولی خودش چه دلی داشت که با یک تن همسرش به چندین نفر زندگی داد.
پسر کوچیکش محمد شهاب نام گرفت و نازنین زهرای عزیزش برای همیشه متنفر از جایی به اسم بیمارستان شد که کمتر از یکسال پدرو مادرشو ازش گرفت
و منی که حالا سه بچه دارم بجای یکی
عاطفه جان قول میدم کم از مادری برای دختر و پسرت نزارم اسوده بخواب.
وعدمون تو قیامت خدا .... از خواب ابدیت لذت ببر
عروسک کوچولو...ما را در سایت عروسک کوچولو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23