عروسک کوچولو

متن مرتبط با «ما خوبیم» در سایت عروسک کوچولو نوشته شده است

ما خوبیم

  • نیلوبلاگ

    سلام به همتون سلام میکنم خیلی وقته ک نبودم. دلمم برای همه دوستای بی معرفت و با معرفت تنگ شده اومدم خبر سلامتی خودم و دختر کوشولوی شیرینم و بدم و بگم کوچولوی من داره حرف زدن یاد میگیره با این که خیلی زوده براش اما الان میتونه تا پنج قدم و بدون کمک کسی راه بره xa0حرفم میزنه میگه مامان بابا ددر جیش اب به به ماش ( ماست ) لیلی ( اسم عروسکش ) جوجو تاب تاب عمه عبو ( عمو )وای ک من عاشقشممممممممم جوجوی من خیلی نازه نازنین زهرای خوشکلم نفس منه همچینی با خنده هاش دلبری میکنه که نگو تازه رو گونشم وقتی میخند...

    ادامه مطلب