عاطفه هموز بهوش نیومده.طبق گفته دکترا ازین به بعدش خواب نباتیه.ممکنه یروز بهوش بیاد ممکنه هیچوقت بهوش نیاد میخواستن رازیمون کنن اعضا بدنشو اهدا کنیم.عاطفه مرگ مغزی نشده فقط خوابه ما اینکارو نکردیم نزاشتیم بکنن. بخاطر پسرش بخاطر دخترش , اگر مرگ مغزی گفته بودن راحت میشد اینکارو کرد ولی الان نمیخوایم ریسک کنیم که اگه موافقت کنیم با اهدا اعضاش یروزی ممکن بود از خواب بیدار بشه شاید ما فرصت دوباره بودنشو با بچه هاش میگرفتیم همه چیز بستگی به زمان داره این تصمیم خانواده ما و خانواده همسرشه ... بچه هارو میخواستن ازم بگیرن ولی اخر خودشون گفتن خواست عروسمون این بود پیش شما باشن دل بستم به این دوتا بچه نازنین با پسر خودم مثل خواهر برادر شیطنت میکنن.نازنین یه خواهر بزرگتر فوق العاده اس حس میکنم سه تا بچه دارم نه یکی .عاطفه جان زودتر بلند شو بچه هات و ما منتظرتیمبراش دعا کنیدبرای بچه هاشتا خبر تازه ای نشه به خودم اجازه نمیدم به وبلاگش بیام دوباره عروسک کوچولو...
ادامه مطلبما را در سایت عروسک کوچولو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 2:42